Тренінгове заняття "Використання кінезіологічних вправ у роботі вчителя ЗЗСО"
На тренінгове заняття були запрошені вчителі початкових класів та вчителів фізичної культури, що працюють у інклюзивних класах. Фахівець (логопед) ІРЦ Юдич Наталія Сергіївна розповідала про особливості застосування кінезіологічної гімнастики на різних уроках, підготувала та продемонструвала комплекс різнопланових вправ. На зустрічі панувала невимушена, доброзичлива атмосфера. Учасники тренінгу брали активну участь у обговоренні актуальних питань заняття та у виконанні різних кінезіологічних завдань.
Кінезіологія є однією із здоров'язберігаючих технологій.
Багато вправ спрямовані на розвиток одночасно фізичних і психофізіологічних якостей, на збереження здоров'я дітей, і профілактику відхилень у їхньому розвитку. Під впливом кінезіологічних тренувань в організмі наступають позитивні структурні зміни. І чим інтенсивніше навантаження, тим значніше ці зміни.
Кінезіологічні вправи:
•розвивають тіло•підвищують стресостійкість
організму
•синхронізують роботу півкуль
•поліпшують розумову діяльність
•сприяють поліпшенню пам'яті й уваги
•полегшують процес читання й письма
І як результат:
•підвищення рівня емоційного благополуччя
•поліпшення зорово-моторна
координація
•формування просторового
орієнтування
•удосконалення регулюючої й координуючої ролі нервової системи.
Основні типи кінезіологічних вправ
- •Вправи
для розвитку дрібної моторики рук
- •Вправи
для нормалізації неконтрольованих надмірних м'язових напружень та млявості
- •Дихальна гімнастика для покращення роботи організму, розвитку навичок самоконтролю
- •Спеціальні вправи для розширення поля зору та покращення сприйняття графічної інформації
- •Релакс-вправи, які сприяють зняттю напруги та розслабленню.